Post by slotperderotu on Mar 9, 2022 3:02:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hyperforma Premium ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hyperforma Premium IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Hyperforma Premium 2022 version ▞▞▞
Spillet mitt vil bare ikke laste inn lagringen min, jeg fikk prestasjonene i Google Play Games og fungerte fortsatt ikke, bra!
Emmrsive af
Endelig noe annerledes og unikt!!! Så gøy, fascinerende!!!! Musikken, historien, utrolig. Få premien. Endelig et mobilspill som er verdt det!
Må spilles - 0v3r
Awsm
Kjedelig
Ganske flott. Jeg liker bare ikke at når jeg fikk premium, tilbakestilte det min normale fremgang
Fremtiden er her
Kanji do Dia Edukasyon fxh
Ble tatt på vakt av dette spillet, likte det virkelig! Elsker grafikken og lyddesignet, flotte greier!
Helt utrolig! Likevel har jeg absolutt ingen anelse om hvorfor? Er det et spørsmål.
Hyperforma Premium Arcade fsa
Veldig unikt og så langt veldig gøy
Dette spillet er fantastisk som om jeg ikke kan forklare hva det er, men det underholder tankene mine og de sperratiske følelsene mine
Kan ikke akseptere personverninnstillinger og tilgang til bilder. Hvorfor? Jeg fant ut dette så snart jeg har betalt. Jeg har klaget til lekebutikken. Jeg har ikke spilt spillet (har nettopp kjøpt) gitt disse rare innstillingene. OPPDATERING: Jeg har fjernet appen. For å forklare, var den første innstillingen personvern som ble sittende fast til høyre (godta) og ingen mengde press ville ikke akseptere. Så på tillatelser ba den om tilgang til bilder som hvis jeg nektet betydde at jeg ikke kunne spille spillet.Samsung Galaxy Note 10 5G
Flott!
Tar litt å venne seg til. Vakkert, rykende og engasjerende.
Dette spillet er litt som et 3D-utbrudd. Tanken er å angripe den "svarte isen" (is = IC = Intrusion Countermeasures" som omgir en kjerne. Svart is ryddes lett, hvit is krever et spesielt angrep, og for å rydde scenen må kjernen treffes bevisst. Når nok is er ryddet, trykk på angrepsknappen for å starte et angrep. Puslespillet kan roteres for å treffe forskjellige is som forsvarer kjernen. Det er et kult spill selv om gåtene er litt korte så langt (akkurat startet).
Er det en måte å deaktivere den forferdelige musikken som spilles i bakgrunnen mens lydeffektene holdes på? Jammen, er irriterende og appen lar meg bare deaktivere alle lyder på oncd
Grafikken og spillet er veldig bra, også historien virker interessant så langt
Flott
sykt!
Datavilkårene er bekymrende. Avinstallert.
Tuller du med meg? - er det et poeng med dette spillet som jeg mangler, eller er det bare en altfor komplisert arkanoid-klon? Opplæringen er en spøk - hva er de forskjellige fargene på kubene ment å bety, og HVA SKAL JEG GJØRE?
God tid passerer Prestasjoner er gode enkle og verdt tiden
Vakker grafikk. Gameplay minner meg om klassisk Arcanoid. Drivstoff for hjernen.
Hyperforma Premium Spillehall wqf
Morsomt spill bestrider de negative kommentarene.
Så langt så bra. Jeg elsker den estetiske følelsen av historien og spillet, og i motsetning til noen av de andre kommentarene, er ikke kontrollene vanskelige og gir heller ikke mening. Litt leking på scene 1 vil stort sett lære deg alt du trenger, selv om du ved et uhell slår det på 5 sekunder. Det fine er at du kan spille på nytt for å få hvilken nøkkel du gikk glipp av den runden. Alt i alt tror jeg dette spillet er på noe med hvordan man bruker en berøringsskjerm for å spille.
Hyperforma Premium Arkády bfcv
Konseptet er bra som virkelig bra, men jeg føler at insta kill-funksjonen i hardcore-modusen er kreativ for pokker, men når du ruller puslespillet flyr kill-boksen bare så prøv å justere hastigheten, men ikke en avtalebryter noen som leter etter en morsom vanskelig puslespill prøv hånden din jeg har pølsefingre så jeg tok livet av meg en haug av ganger lol men det er et morsomt konsept med en gripende historie
Hyperforma Premium Arkadne igre gltu
Bare WOW
Ikke en gamer, men jeg elsker dette spillet.
En ny versjon av brickbraker-sjangeren med eksepsjonell sci-fi-stil. Dette er definitivt en keeper!
Veldig unikt og morsomt
Flott det er det eneste ordet for å beskrive det.
Absolutt elsker dette spillet. Animasjonen er fantastisk og musikken er veldig hyggelig. Måtte få all prestasjonen og nå vet jeg ikke hva annet jeg skal spille! Jeg skulle ønske det var mer Hyperforma!
Veldig unikt